Objednáno před 22:00, odesláno dnes!*
Doprava zdarma od 900 Kč

Platit

  • Jaké platební metody mohu použít?

    V Salontotal.cz se snažíme poskytovat jednoduchý a snadný proces platby. Proto nabízíme širokou škálu platebních metod. Můžete si vybrat z následujících možností:

    • Kreditní karta: Přijímáme Visa, MasterCard a American Express. Praktické, pokud raději platíte kreditní kartou.
    • PayPal: Bezpečné a snadné online platby. Použijte svůj účet PayPal nebo jej propojte se svým bankovním účtem nebo kreditní kartou.
    • Apple Pay: Plaťte rychle a bezpečně pomocí svého iPhone, iPad nebo Apple Watch. Dostupné pro uživatele Apple.
    • Alipay: Plaťte ze svého elektronického peněženky Alipay.
    • Bankovní převod: Celkovou částku můžete jednorázově převést běžným bankovním převodem. Upozorňujeme, že doba zpracování platby může trvat až 2-3 pracovní dny.
  • Jaký je stav mého vrácení peněz?

    V Salontotal děláme vše pro to, abychom vrácení peněz zpracovali co nejrychleji. Obvykle vám peníze vrátíme do 7 pracovních dnů od přijetí vráceného zboží. Používáme stejnou platební metodu, kterou jste použili při původní objednávce. Je dobré vědět, že náš zákaznický servis nemá okamžitě k dispozici stav vašeho vrácení peněz. Důvodem je, že zpracování vrácení peněz závisí na bance a externím zpracování. Naši pracovníci proto nemají přímý přístup ke stavu jednotlivých vrácení. Chápeme, že čekání na vrácení peněz může být nepříjemné, ale snažíme se, aby byl tento proces co nejplynulejší. Pokud po 7 pracovních dnech stále nic neobdržíte a máte pochybnosti o stavu vrácení peněz, kontaktujte svou banku. Často vám mohou říci více o tom, kde přesně se vaše peníze nacházejí.

  • Jak rychle budu vrácen poté, co vrátím zboží?
    Chápeme, že po vrácení produktu chcete své peníze zpět co nejrychleji. Proto děláme vše pro to, aby tento proces proběhl co nejhladčeji. V Salontotal se snažíme zpracovat vrácení peněz do 7 pracovních dnů od obdržení vaší vrácené zásilky. Jakmile obdržíme a zkontrolujeme váš balíček, částku převedeme zpět na platební metodu, kterou jste použili při nákupu.
  • Moje platba se nezdařila. Co teď?
    Nepodařila se vám platba? Žádné starosti, to se někdy stává. Naštěstí existuje jednoduché řešení. Kontaktujte naši zákaznickou podporu a požádejte o nový platební odkaz. Rádi vám pomůžeme a zajistíme, že budete moci co nejdříve zaplatit.
  • Kdy musím zaplatit za doručení?

    U objednávek pod 900 Kč účtujeme poplatek za doručení.

     

    Destinace Náklady Zdarma od
    Belgie 145,00 Kč 900,00 Kč
    Bulharsko 220,00 Kč 1 850,00 Kč
    Chorvatsko 395,00 Kč 4 080,00 Kč
    Dánsko 160,00 Kč 900,00 Kč
    Estonsko 210,00 Kč 1 850,00 Kč
    Finsko 220,00 Kč 1 850,00 Kč
    Francie 145,00 Kč 900,00 Kč
    Irsko 245,00 Kč 1 850,00 Kč
    Itálie 195,00 Kč 1 850,00 Kč
    Lichtenštejnsko 265,00 Kč 2 635,00 Kč
    Litva 210,00 Kč 1 850,00 Kč
    Lotyšsko 210,00 Kč 1 850,00 Kč
    Lucembursko 160,00 Kč 900,00 Kč
    Maďarsko 210,00 Kč 1 850,00 Kč
    Monako 178,00 Kč 955,00 Kč
    Nizozemsko 125,00 Kč 900,00 Kč
    Německo 125,00 Kč 900,00 Kč
    Polsko 125,00 Kč 900,00 Kč
    Portugalsko 210,00 Kč 1 850,00 Kč
    Rakousko 160,00 Kč 900,00 Kč
    Rumunsko 245,00 Kč 1 850,00 Kč
    Slovensko 195,00 Kč 1 850,00 Kč
    Slovinsko 220,00 Kč 1 850,00 Kč
    Spojené království Velké Británie a Severního Irska 215,00 Kč 715,00 Kč
    Česko 185,00 Kč 900,00 Kč
    Řecko 245,00 Kč 1 850,00 Kč
    Španělsko 170,00 Kč 1 850,00 Kč
    Švédsko 170,00 Kč 900,00 Kč
    Švýcarsko 265,00 Kč 2 635,00 Kč

  • Provedl/a jsem dvojitou platbu. Co teď?
    Omylem jste zaplatil/a dvakrát? Žádný strach! Banka si toho obvykle všimne sama. Počkejte 24 hodin, abyste zjistili, zda bude částka automaticky vrácena. Pokud se tak nestane, kontaktujte prosím naši zákaznickou podporu. Rádi vám pomůžeme!