Objednat
-
Jak změním doručovací adresu?
Pro změnu adresy po zadání objednávky je nutné kontaktovat zákaznický servis. Mějte na paměti, že změna doručovací adresy je možná pouze pro objednávky, které ještě nebyly odeslány. Jakmile je objednávka odeslána, doručovací adresu již nelze změnit.
Tip: Přestěhovali jste se? Nezapomeňte aktualizovat svou adresu ve svém účtu pro budoucí objednávky. -
Kde mohu nechat doručit produkty?
Objednávku si můžete nechat doručit kamkoli chcete. Ať už jste doma, v kanceláři nebo někde jinde, postaráme se o to, aby vaše produkty dorazily na požadované místo. -
Co znamená „doba dodání neznámá“?
Pokud se zobrazí tato zpráva, bohužel nevíme, kdy přesně bude produkt k dispozici. Často je to způsobeno naším dodavatelem. Chápeme, že to může být nepříjemné, ale usilovně pracujeme na tom, abychom vám požadovaný výrobek dodali co nejdříve. Sledujte stránku produktu, kde najdete aktuální informace.