Přejít na vyhledávání Přejít na hlavní obsah
Objednáno před 22:00, odesláno dnes!*
Doprava zdarma od 900 Kč
💌 Chcete být jako první informováni o našich akcích? Přihlaste se k odběru novinek!

Záruky & opravy

  • Mám stížnost na produkt. Co teď?

    Pokud máte stížnost na produkt, kontaktujte naši zákaznickou podporu. Jsme připraveni vám pomoci a společně najdeme vhodné řešení.

  • Jaké jsou záruční podmínky?

    Pro informace o našich záručních podmínkách je nejlepší kontaktovat naši zákaznickou podporu. Mohou vám přesně sdělit, jaké podmínky platí pro váš konkrétní nákup.

  • Kdo opraví můj produkt?

    Opravu vašeho produktu zajistí naši spolehliví dodavatelé. Mají odborné znalosti a správné náhradní díly, aby váš nákup uvedli zpět do špičkového stavu.

  • Jak nahlásím opravu?

    Nahlášení opravy je snadné. Kontaktujte naši zákaznickou podporu, která posoudí vaši žádost o opravu. Rádi vám pomohou s dalšími kroky v tomto procesu.

Zůstala vaše otázka nezodpovězená?

Rádi vám s vaším dotazem pomůžeme! Máte číslo objednávky? Pak ho mějte po ruce.

Po - Pá od 9:00 do 17:30 | So od 10:00 do 16:00.
Snažíme se odpovědět do 5 hodin